Accesare Masura 1 – SRL-uri eligibile

Salut,

Dacă aţi ajuns aici înseamnă că deja am verificat societatea dumneavoastră şi este eligibilă.

Sesiunea este programată pentru 25 Octombrie – 25 Noiembrie 2021 (sau pănă la epuizarea numărului de cereri disponibile), iar scopul paginii este de a prelua minimul de informaţii necesare pentru crearea contul şi pregătirea acestuia pentru depunere.

După formularul de accesare regăsiţi şi câteva infomaţii despre măsură, iar pentru informaţii suplimentare sau pentru rapiditate, ne putem auzi la un telefon:

Ciprian
+40771187791

Formular Accesare Masura 1 - Microgranturi
Formă juridică SRL eligibil
Acte Necesare
Majoritatea datelor necesare pentru următorul pas le pot prelua din CI Administrator şi Certificatul Constatator. O să revin cu un email dacă nu le primesc prin formular.

Ce urmează – Transparenţă

Personal, încerc să fiu cât mai eficient în ce priveşte timpul, iar informaţiile doresc să le am în email pentru a putea avea acces la ele.

O să revin cu un emai pentru actele necesare, copie CI Administrator şi copie Certificat Constatator, un telefon pentru confirmare şi o discuţie despre procedură.

Ciprian
+40771187791

Următorul Pas

Pe baza informaţiilor şi actelor primite o să redactez contractul pentru serviciul de consultanţă, model disponibil aici https://calandrinon-consult.ro/contract-consultanta-microgrant-2-000-euro/ şi împuternicirea necesară pentru depunere, împuternicire conform procedură care trebuie doar semnată olograf şi ataşată la cererea de accesare a micrograntului.

Costurile serviciului de consultanţă

Costul serviciului este puţin sub 10% din valoarea micrograntului de 2.000 euro, respectiv 190 euro, nu percepem avans şi se plătesc în două tranşe conform contractului de consultanţă:

0% Avans
0 euro Creare Cont şi Înregistrare Cerere
130 euro după semnarea Contractului de Finanţare
60 euro Raport de Progres

Derularea Programului

Programul are 4 etape, o să ne ocupăm de toate etapele şi oferim consultanţă pe tot parcursul.

  1. Depunere Cerere
  2. Aprobare Cerere – Contract de Finanţare
  3. Implementare – Cheltuirea banilor
  4. Raportul de Progres

1. Depunere Cerere

Prima zi de depunere este 25 Octombrie, iar pe baza contului deja finalizat nouă nu ne rămâne decât să depunem rapid cererea de finanţare. Timpul nostru mediu de depunere este de 46 secunde pe cerere.

Se finanţează după „regula primul venit, primul servit” şi sunt disponibile 33.000 cereri. În prima rundă sau depus 27.000 de cereri din 50.000 în 2 săptămâni şi doar 17.000 au fost eligibile şi finanţate.

Personal, nu mă aştept să se epuizeze cele 33.000 cereri nici în 30 de zile, dar o să depunem toate cererile în prima parte a zilei.

2. Aprobare Cerere – Contract de Finanţare

Eligibilitatea înseamnă o notificare în aplicaţie prin care sunt înştiiţat că societatea X este eligibilă.

Împreună cu această notificare este disponibil şi Contractul de Finanţare pe care trebuie să-l downloadez din aplicaţie, să-l semnez electronic şi să-l retrimit către ei în maximum 5 zile.

O să fac acest pas în momentul în care primesc notificarea pentru a nu pierde şirul notificărilor.

Notificare cerere aprobată Masura 1

În prima rundă (2020) contractele sau resemnat de către ei, devenind finale, în aceeaşi zi sau următoarea zi lucrătoare.

Contractul se downloadează din aplicaţie cu contul IBAN de Microgrant sau cu contul IBAN curent deschis la banca aleasă.

Când o să primim contractul final, o să vă trimitem un email cu acesta împreună cu prima factură din partea noastră, în valoare de 130 euro.

Notificare contract semnat şi contract plătit măsura 1 - microgranturi
Notificare contract semnat şi contract plătit măsura 1 – microgranturi

Plata celor 2.000 de euro de către bancă, conform procedură, se face în maximum 7 zile de la semnarea Contractului de Finanţare.

Referitor la acest aspect, plata în 7 zile a celor 2.000 euro; În prima runda primele contracte nu sau plătit toate chiar în 7 zile, am avut unele plăţi după 11 zile în luna Noiembrie. Dar din prima săptămână a lunii Decembrie contractele sau plătit destul de rapid, de la 1 zi la 4-5 zile, în funcţie de weekend şi sărbători. Majoritatea sau plătit în decembrie, dar am avut 2 contracte şi în Ianuarie 2021.

3. Implementare – Cheltuirea banilor

Cei 2.000 de euro se vor vira de către bancă în contul de tranzit ataşat la contul curent, denumit cont microgrant şi se vor folosi doar pentru cheltuielile eligibile din procedură.

O să trimitem un link către un articol general „Cum să” ce va conţine toate informaţiile necesare pentru a implementa corectă a micrograntul, iar pentru speţe specifice şi încadrarea cheltuielilor ne consultăm cu fiecare în particular.

Nu este complicat, dar pot să apară mici probleme şi preferăm să le prevenim.

4. Raportul de Progres

Acesta trebuie depus în maximum 90 de zile de la primirea banilor în contul de microgrant. O să vă cerem să vă puneţi un reminder la 80 de zile calendaristice, lucru pe care o să-l facem şi noi.

Diferenţa de 10 zile este preventivă pentru a „rezolva”, dacă este cazul, unele probleme şi pentru a ne asigura că totul este perfect.

Impresie personală

Este vorba despre 2.000 euro care necesită o investiţie de câteva email-uri şi trimiterea unui contract fizic prin curier pentru accesare.

O văd ca o oportunitate în care amândoi investim timp, dumneavoastră pentru 2.000 euro, iar eu pentru 190 euro.

Recomandarea mea este să accesaţi micrograntul, fie singur, prin altcineva sau cu noi.

Succes.

Ciprian
+40771187791

Calandrinon Consult Srl
Oradea, Grigore Erofte 1 S60 71, Bihor – 410265 RO
https://calandrinon-consult.ro/contact/

J5/591/2015
34372467

9:00 – 17:00